BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 18 February 2012

Sakit Hati :'(

seriously , minggu lepas adalah minggu yang betol betol menyakitkan hati aku bhaii ! macam macam benda jadi dekat aku . firstly , aku gaduh dengan budak dorm aku sebab benda kecik je ponn , hurmm .. second , aku dapat tahu  orang yang aku sayang suke dekat member aku sendiri , sedih tahap gaban . malam selasa tu lepas minum malam tetibe je member aku panggil aku dekat bilik prep , then die tanya aku "kau sayang khai tak ?" then aku pon jawab laa " mesty laa sayang "  pastu die bagitahu kat aku yang khai suke dekat die , korang tahu tak time tu aku dah rase macam nak nages je , tapi aku kuatkan hati , aku gelak gelak je , then aku cakap dekat member  aku yang aku nak pegi toilet . waktu dalam toilet aku still kuatkan hati aku , bile aku keluar je dari toilet  aku nampak siti bdk dorm 3 . aku teros pelok die n nanges , aku dah tak tahan time tu . esokk tu dekat sekolah , aku dengar citer yang membe aku tu selalu jumpe dengan khai , aku rilek lagi . korang bayangkan dari pagi sampai tengahari aku tahan je air mata , makan dalam kut  pedih giler . waktu aku sembang dengan mira n shasha , tetibe je aku pelok depe dua n aku nanges puas puas , aku lepaskan ape yang terbuku kat hati aku nie .3 hari aku tak tegur khai n member aku tu . nape laa orang yang aku sayang buad aku macam nie ? aku tahu aku tak secantik member aku . kalau kau cakap awal awal kau suka die kan senang , tade laa aku sedih sampai macqm nie .. kau tahu tak betapa sakitnye hati aku nie ? tapi tape laa benda dah jadi kann ? aku redha :') hope kau bahagia , kbyee , assalamualaikum :") i still love you QA !
SIMPLE BUT AWESOME :)

No comments:

Post a Comment